Posti Oy korottaa hintojaan ja nämä korotukset tarkoittavat myös netKirjeen hinnankorotuksia. Korotukset eivät koske Economy -luokan kirjeitä, ainoastaan Priority/Ulkomaan kirjeet.
Jotta korotukset pysyvät mahdollisimman maltillisina, Priority -luokasta poistuvat hintaportaat.
Suosittelemmekin kaikkia asiakkaitamme harkitsemaan siirtymistä Economy postituksiin, joka on huomattavasti edullisempaa.
Uuden hinnaston löytät hinnasto -sivulta.
Hintamuutokset 1.1.2021 alkaen.
TakaisinYhteistyö netKirjeen kanssa alkoi vuonna 2006 epl e-kirjeiden merkeissä. Seuraavaksi suuntana oli Baltian maat ja haasteena kyrilliset aakkoset. netKirjeen oman lisenssin hankinta oli selvä ratkaisu, kun kirjeitä pitää lähettää miljoonia eikä kellään ollut tarjota valmiita työkaluja tuollaisen lähetysmäärän hoitamiseen. Yhteistyö lähti hedelmällisesti käyntiin heti alkumetreiltä ja palvelua kehitetään jatkuvasti vastaamaan Hobby Hallin muuttuvia postitustarpeita. Yhteistyö jatkui kevääseen 2017 yrityksen myyntiin asti.
Yhteistyö alkoi 2007 toukokuussa, kun kaupungilla oli paljon kirjeitse hoidettavia tiedotusasioita kaupunkilaisille, mutta ei tehokkaita tapoja hoitaa postituksia. Kaupunki päätyi netKirjeen vaivattomaan vaihtoehtoon, jolloin kaupungin viestinnästä saatiin lähtemään tuhansia ja tuhansia kirjeitä viiveettä työpisteiltä poistumatta. Uuden superkunnan syntyessä tiedotuksen vahva rooli jatkuu, jolloin netKirjeen tuottama säästö resursseissa on vähintään merkittävä.
netKirje -palvelussa aloitimme yhteistyön helmikuussa 2008.
Palvelun kautta välittyivät ensin yhtiökokouskutsut. Huhtikuusta 2008 alkaen myös tilisiirrot on lähetetty netKirje -palvelun kautta.